Kjøpsbetingelser

Priser 

Alle prisene i OsloDecos nettbutikk er oppgitt i NOK og inkluderer merverdiavgift. Frakt tilkommer.

Betaling

Hos OsloDeco kan du velge kortbetaling eller fakturabetaling. Når du betaler med kort (Visa/Mastercard/Eurocard) vil din korttransaksjon sendes kryptert gjennom vår betalingspartner Stripe. 

Frakt og Levering

Din bestilling pakkes og sendes i løpet av 3 virkedager, såfremt varen er på lager. Om varen ikke er på lager, vil du høre fra oss. Vi sender kun til adresser i Norge, og dessverre ikke Svalbard. Kjøper har ansvar for at korrekt adresse er oppgitt ved bestilling. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir den sendt i retur til oss. Om den skal sendes på nytt, blir kunden belastet for frakten. 

Angrefrist og retur

Hos OsloDeco har du åpent kjøp i 30 dager. Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp, og om du angrer på et kjøp må du gi oss melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at du har mottatt varen, eller helst så fort som mulig. Returomkostninger dekkes av kjøper. Varen må returneres ubrukt og i originalemballasjen, slik den ble mottatt. Varer som sendes oss uten originalemballasjen kan vi dessverre ikke ta imot. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet tilbake til deg. 

Last ned skjema for angrerett her.

Forbehold 

Vi ønsker å gi gode beskrivelser av produktene våre, i bilder og i informasjonen vi oppgir. Allikevel må ta forbehold om at varens faktiske farger kan avvike noe fra foto, som vises forskjellig på ulike skjermer. Sjekk gjerne målene som star ved produktet, og om du er usikker på fargen eller lignende, er du velkommen til å kontakte oss før du gjennomfører kjøpet. Vi tar også forbehold om feil i priser og informasjon, og dersom du oppdager noe som ikke stemmer, ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi får rettet opp i feilen. 

Reklamasjon

Er varen skadet? Send en mail til oss så fort som mulig, eller innen 14 dager til kundeservice@oslodeco.no, med beskrivelse av hva som er feil med varen, ordrenummer, fullt navn og telefonnummer, samt bilde av den skadede varen. Ta vare på alle deler, inkludert emballasje, til vi har tatt kontakt med deg.  Er din pakke blitt skadet under transport - les mer her.

Tilbakebetaling

Tilbakebetaling skjer vanligvis 1-3 dager etter vi har registrert returen. Om du har betalt med kredittkort vil pengene automatisk settes tilbake på samme konto. Om du har betalt med faktura vil Klarna kontakte deg. Dersom fakturaen din står ubetalt kan du på forhånd kontakte oss direkte på kundeservice@oslodeco.no slik at vi kan utsette forfallsdatoen. Da vil fakturaen slettes når returen kommer inn.

Personopplysninger

Personopplysningene dine er trygge hos oss, og behandles selvfølgelig etter bestemmelsene i Lov om behandling av personopplysninger.