Frakt og levering

OsloDeco samarbeider med Postnord og hos oss kan du velge mellom Hjemlevering og Hent på nærmeste utleveringssted.

For alle mindre varer kan vi tilby en fast fraktpris på 99kr og fri frakt om du handler for over 1000 kr*.
* Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen kan sendes samlet og som fraktalternativ Hente på nærmeste utleveringssted. Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, eller at en vare i ordern er en bestillingsvare, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Hente på nærmeste utleveringssted
Din pakke leveres til et utleveringssted nær deg, uansett hvor i landet du bor. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet Postnord deg via sms. Leveringstiden er normalt 1-3 virkedager (enkelte strekninger 4-5 virkedager).

Hjemlevering
Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker varene levert direkte til sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer, og benyttes ved kjøp av møbler, noen lamper og noen varer som må hånteres varsomt slik som speil. De fraktalternativ som er mulig for din bestilling, vil bli synlige når du klikker deg videre fra handlekurven. Pris for hjemlevering regnes automatisk ut når du taster inn ditt postnummer. Du kan sjekke prisen før du velger å gå videre til betalning. Varene leveres på bakkenivå. Du vil bli kontaktet av Postnord for avtale om levering.

Transportskader
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til kundeservice@oslodeco.no med følgende info:
- Ordernummer fra OsloDeco
- Referansenummer og sendningsnummer fra Bring
- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.