Frakt og levering

Vi på OsloDeco samarbeider med PostNord og hos oss kan du velge mellom MyPack Collect og MyPack Home som leveringsalternativer. 

For alle varer, minus møbler og bestillingsvarer, kan vi tilby en fast fraktpris på 99kr og fri frakt om du handler for over 1000 kr*.

* Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen kan sendes samlet og hentes i butikk (MyPack Collect). Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Dette skriver PostNord:

MyPack Collect - Hente i butikk

Med MyPack leveres din pakke raskt og sikkert til et utleveringssted nær deg over hele landet. Våre mer enn 1500 utleveringssteder finner du i dagligvarebutikker i hele Norge. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet varsler vi deg via sms. Fremsendingstiden er normalt 1-3 virkedager (enkelte strekninger 4-5 virkedager). 

MyPack Home - hjemlevering

Hjemlevering er en tjeneste som er utviklet for kunder som ønsker varene levert hjem til privatadressen Varene leveres på anvist sted på bakke/gulvnivå. Når forsendelsen er klar for levering vil mottaker motta sms, e-post eller brev med melding om ankommet gods. Mottakeren kan da bestille ønsket leveringstidspunkt på www.PostNord.no eller telefon 09300.

Fremsendingstiden er i byer og tettsteder er normalt 2-3 virkedager, i mindre byer er det 2-5 virkedager.

PostNord Hjemlevering dekker hele landet. Kveldslevering er en mulighet i enkelte områder, men har vekt- og størrelsesbegrensning. For øvrige destinasjoner tilbys levering på dagtid.: 

Kveldslevering: leveres mellom kl 17:00 - 21:00 

Daglevering: leveres mellom kl 08:00 - 13:00 eller 13:00 - 17:00


Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.

 Om varen er skadet under transport skal følgende gjøres:

1.  Sikre bildedokumentasjon på skaden (emballasje og varen).

2.  Kontakt PostNord kundeservice straks på telefon 09300 eller mail kundeservuce.no@postnord.com og få et referansenummer i saken.

3. Send en mail til OsloDeco pr. epost kundeservice@oslodeco.no med følgende info:

- Ordernummer fra OsloDeco

- Referansenummret fra PostNord

- Sendningsnummer fra PostNord

- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden (-e).

4. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.