Frakt og levering

OsloDeco samarbeider med Posten/Bring og hos oss kan du velge mellom å hente pakken på nærmeste utleveringssted eller få dine varer levert hjem på døren.

For alle mindre pakker kan vi tilby en fast fraktpris på 99kr og fri frakt om du handler for over 1000 kr*.
* Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen kan sendes samlet og som fraktalternativ Hente på nærmeste utleveringssted. Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, eller at en vare i ordren er en bestillingsvare, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Hente pakken på utleveringssted
Din pakke leveres til et utleveringssted nær deg, uansett hvor i landet du bor. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet mottar du en sms.

Hjemlevering
Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker varene levert direkte til sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer, og benyttes ved kjøp av møbler, noen lamper og noen varer som må håndteres varsomt slik som speil. De frakt alternativ som er mulig for din bestilling, vil bli synlige når du klikker deg videre fra handlekurven.
Pris for hjemlevering regnes automatisk ut når du taster inn ditt postnummer. Du kan sjekke prisen før du velger å gå videre til betaling. Varene leveres på bakkenivå (ikke bærehjelp). På visse ruter samarbeider vi også med andre aktører enn Posten/Bring.

Transportskader
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til kundeservice@oslodeco.no med følgende info:
- Ordrenummer fra OsloDeco
- Referansenummer og sendningsnummer fra Bring
- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.