Frakt og levering

OsloDeco samarbeider med Bring og hos oss kan du velge mellom Hjemlevering og Hent på nærmeste utleveringssted.

For alle mindre varer (ikke møbler og store varer) kan vi tilby en fast fraktpris på 99kr og fri frakt om du handler for over 1000 kr*.
* Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen kan sendes samlet og hentes i butikk (MyPack Collect). Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Hente på nærmeste utleveringssted
Din pakke leveres raskt og sikkert til et utleveringssted nær deg, uansett hvor i landet du bor. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet varsler vi deg via sms. Leveringstiden er normalt 1-3 virkedager (enkelte strekninger 4-5 virkedager). 

Hjemlevering
Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker varene levert direkte på sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer, og benyttes ved kjøp av møbler. Prisen regnes automatisk ut når du taster inn ditt postnummer. Varene leveres på anvist sted på bakkenivå. Sjåføren ringer deg 30-60 minutter før pakken blir levert.  

Hent i showroom
Det hender at vi selger utstillingsmøbler og interiør direkte fra vårt showroom i Oslo. Dette fraktalternativet vil derfor kun dukke opp på noen produkter. Disse varene må kunde hente selv i Professor Dahls gate 19, 0353 Oslo. Send en mail til kundeservice@oslodeco.no for avtale tidspunkt. 

Transportskader
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til kundeservice@oslodeco.no med følgende info:
- Ordernummer fra OsloDeco
- Referansenummer og sendningsnummer fra Bring
- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.