Frakt og levering

OsloDeco samarbeider med Postnord, Ramberg og andre transportleverandører. Hos oss kan du velge mellom å hente pakken på nærmeste utleveringssted eller få dine varer levert hjem på døren.

Fri frakt over 1000 kr
For alle mindre pakker har vi fast fraktpris på 99 kr og fri frakt om du handler for over 1000 kr*. * Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen sendes samlet og har fraktalternativ "Hente på nærmeste utleveringssted". Større varer må leveres hjem. 

Hente pakken på utleveringssted
Din pakke leveres til et utleveringssted nær deg, uansett hvor i landet du bor. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet mottar du en sms.

Velg mellom samlet levering eller flere delleveringer

Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, eller at en vare i ordren er en bestillingsvare, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Hjemlevering
Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker varene levert direkte til sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer, og  benyttes ved kjøp av store møbler og tepper, noen lamper og noen varer som må håndteres varsomt slik som noen av våre speil. De fraktalternativer som er mulig for din bestilling, vil bli synlige når du klikker deg videre fra handlekurven.
Pris for hjemlevering regnes automatisk ut når du taster inn ditt postnummer. Du kan sjekke prisen før du velger å gå videre til betaling. Varene leveres på bakkenivå (ikke bærehjelp). På visse ruter samarbeider vi også med andre aktører enn Ramberg/Postnord.

Transportskader
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til kundeservice@oslodeco.no med følgende info:
- Ordrenummer fra OsloDeco
- Referansenummer og sendningsnummer fra Bring
- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.